Svenskerne genindspiller succes-serie fra DR
Baseboys er allerede optaget én gang af DR, men lige nu er Sveriges Television ved at indspille serien igen i Malmø i en svensk udgave. Det er ikke første gang, at svenskerne versionerer danske serier. Se her hvorfor.